05:06
0
The first I met her in Namira Hotel Pekalongan. My reasons why then I decided myself who to drive a car cause all my drivers can not speaks English and her. She's cute and her smiles so attractive. During with them if I get a chance stares her. She has enthuse doing her project. She's always smiles and also a good positive auras. When she's talks her intonation clearness and softness. The moment with her, I could not forget and I missed her. Japanese girl her name Yoka Ohnuma

Video Link:








最初に私はNamiraホテルプカロンガンで彼女に会いました。車を運転するために私は自分自身を決めた理由その後、私の理由は私のすべてのドライバーは英語と彼女を話すことができない原因となります。彼女はかわいいです、彼女はとても魅力的な笑顔。彼らとの間に私はチャンスが彼女を見つめ取得する場合。彼女は彼女のプロジェクトをやって熱狂持っています。彼女は笑顔も良い正のオーラは常にです。彼女がいたとき、彼女のイントネーションの鮮明さと柔らかさを語っています。彼女との瞬間、私は忘れることができなかったと私は彼女を逃しました。日本の女の子彼女の名前よか大沼